Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

33


του Μιχάλη Γκανά,
από τη συλλογή  « Ο ύπνος του καπνιστή»

Οδυσσέα Ελύτη, "Σχολή πιάνου"

Η διάρκεια είναι πάθος.

Ιδιαίτερα στην αγάπη.
Σου το λέω εγώ που αγαπώ
Τόσους ανθρώπους επί τόσα χρόνια
Χωρίς να το ξέρουν.
Μεταξύ μας για μένα τους αγαπώ.
Μου κάνει καλό.
Oπως η αγάπη μου για σένα φερ' ειπείν.
Με κάνει καλύτερο.
Καλύτερο και από σένα ενίοτε.
Ελα, σε πειράζω.

Δωσ' μου το χέρι σου να το κοιμίσω.
Είναι παλτό ξεκούμπωτο η νύχτα
Προβιά σφαγμένου ζώου που ανασαίνει ακόμα.
Κοιμήσου˙ η καρδιά μου ξαγρυπνά.
Σαν τη δική σου μυρωδιά κλαράκι δεν την έχει.

11 σχόλια:

  1. Τόσο εύθραστο όσο η νύχτα, η αγάπη και το πάθος που διαπραγματεύεται...

    Όμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά λιονταρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Oπως η αγάπη μου για σένα φερ' ειπείν.
    Με κάνει καλύτερο.
    Καλύτερο και από σένα ενίοτε."

    Να γεννιεσαι και να γινεσαι καλητερος μεσα απο καποιον αλλον ~ Το Θαυμα!

    Την καλησπερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη στίχοι.. Καλό μήνα Νάσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζήσεις Νασιούδι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά πολύ όμορφο !!!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο αυτό που έγραψες. Μου θυμίζει κάτι που άκουσα κάποτε. "Η πιο σημαντική λέξη ξεκινά απο το πρώτο και τελειώναι με το τελευταίο γράμμα του αλφαβήτου: αγαπώ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα λόγια σας!

    Καλό Αύγουστο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή εβδομάδα..
      μου άρεσε ειλικρινά αυτό που έγραψες..μ΄άγγιξε!
      ειδικά το νόημα..αγαπάω κάποιους επειδή μου κάνει καλό!
      μακάρι να ήταν όλοι έτσι.
      φιλιά γλυκιά Νάσια!

      Διαγραφή
  9. Ο ύπνος του καπνιστή, 2003 [ΙV]

    Να σ’ έχω δίπλα μου να σ’ ανασαίνω
    σα δημητριακό Ιούλη μήνα.
    Τραγούδι μου
    κι εσύ μανάβη της φωνής μου
    ανάβεις σπίρτα μες στο αίμα μου
    ανάβεις το ξερό χορτάρι
    πέτρινο το γεφύρι πέτρινο
    δεν καίγεται μαυρίζει.

    ~ Μιχάλης Γκανάς

    Ξαναδιαβάζοντας κάποιες αναρτησεις σου, θυμήθηκα το ως άνω.
    Καλό ξημέρωμα Νάσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ποίηση μας βοηθάει να αναπνέουμε, marie.

      Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα.

      Διαγραφή